برندینگ بازاریابی
پنجشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۷، ۰۸:۰۱ ب.ظ
.
کسب و کار بازاریابی
با آغاز دههی ۱۹۶۰، بازارها در بسیاری از صنایع، از رقابت اشباع شدند. .
برندینگ استراتژیک
تاریخچه بازاریابی طی دههی ۱۹۹۰ قدم به مرحلهای جدید گذاشت. محصولات یا خدمات شکل گرفتند و بلافاصله پس از آن، برند توسعه یافت. شرکتها به تدریج دریافتند که میتوانند روی فروش بیشتر محصولاتِ باکیفیت و ساخت یک برند بهتر برای آنها، تمرکز کنند. این هدف منجر به رشدِ سود ناخالص شرکتها و شهرت آنها شد. این امر شناخت عمومی از برند ایجاد شده را نیز بالا برد. برخی از شرکتهایی که برچسب خصوصی داشتند، توانستند سهم بازارشان را، بیش از ۴۹٪ ارتقاء دهند.
۹۷/۰۷/۰۵