فلسفه تولید
دوشنبه, ۹ مهر ۱۳۹۷، ۱۱:۲۳ ب.ظ
فلسفه تولید گرا کی از قدیمی ترین فلسفه هی بازاریابی است که مورد توجه فروشنده گان کالاها و خدمات قرار گرفته و آنها را هدایت کرده است.
فلسفه تولید بر این باور است که مصرف کنندگان به کالاهایی روی می آورند که در دسترس باشد و بتواند آن را تهیه نمایند و در ضمن دارای قیمت مناسبی نیز باشد. از این رو، مدیریت باید تأکید خود را افزایش توولید و کاهش هزینه و توزیع گسترده محصولات بگذارد.
فلسفه تولید فلسفه ای مناسب و پاسخ گو در دو وضعیت است:
اول آنکه اقاضا برای کلا بیشتر از عرضه آن باشد. در این حالت مدیریت باید در جستجوی راه ها و روش هایی باشد که از طریق آنها تولید را فزونی بخشد و پاشخ گوی خواسته های مصرف کنندگان گردد.
دوم آنکه هزینه تولید کالا بالا نباشد .و بالا بردن کارایی در تولید برای پایین بردن هزینه تولید لازم به نظر آید.
۹۷/۰۷/۰۹