استراتژی تبلیغات چیست؟ 🔹 قسمت پنجم
#تبلیغات
👈 استراتژی تبلیغات چیست؟
🔹 قسمت پنجم
🔹 اجرا
کمپین تبلیغات با استراتژی تفاوت دارد.
▫️کمپین مجموعهای از برنامههای مستقل و هماهنگ است؛ اما استراتژی نحوهی اجرا را مشخص میکند.
▫️حضور تبلیغات در همه جا و به صورت مداوم در درجهی اول اهمیت قرار دارد.
▫️تمامی جنبههای کمپین از جمله متن، تصاویر و موسیقی باید بازتابی از استراتژی تبلیغاتی باشند.
▫️این امر مخصوصا زمانی که از چند کانال مختلف، مثل تلویزیون، انتشارات، ایمیل و غیره استفاده میکنید مفید است.
▫️برای رسیدن به بیشترین انسجام لازم، خیلی از مبلغان حرفهای از مفاهیمی استفاده میکنند که به صورت تصویر، شعار تبلیغاتی و یا ترکیبی از چند روش است.
▫️با اینحال، صاحبان مشاغل کوچک باید به کمپین تبلیغاتی خود با دیدی واقعگرایانه نگاه کنند.
▫️البته، معمولا آنها دنبال راهحلهای مؤثر و کمهزینه میگردند، اما در حالت عادی بعید است که بشود به طور همزمان از کانال تبلیغاتیای استفاده کرد که هم مؤثر و هم ارزان باشد.
▫️به همین دلیل است که مشخص کردن بودجهای مناسب برای تبلیغات از اهمیت زیادی برخوردار است.
▫️پولی را که از قسمتهای دیگر اضافه آمده نمیشود برای تبلیغات هزینه کرد.
▫️با تخصیص دادن پول کافی و استفاده از مناسبترین کانال، میتوانید به نتیجهای که انتظار دارید برسید؛ یا حداقل وضعیت حاضر را بهبود ببخشید.
▫️از آنجا که هزینهی ثابتی در ماه به این کار اختصاص میدهید، بهتر است بازدهی تبلیغات خود را ارزیابی کنید.
ادامه دارد...
♻️ مدیریت بازاریابی و فروش
🆔 @modirbazar96