احساسات مشتریان مهماند. 🔹قسمت چهارم
جمعه, ۲۷ مهر ۱۳۹۷، ۰۷:۰۵ ب.ظ
#فروش_موفق
#احساسات_مشتری
👈 احساسات مشتریان مهماند.
🔹قسمت چهارم
▪️با اینکه مدیران اغلب ادعا میکنند که درک عمیقی از فرآیند خرید مشتریان خود دارند، گاهی این ادعا بسیار دور از واقعیت است.
▪️بیشتر سازمانها فقط شناخت سطحی و اولیهای از طرز عمل مشتریان به هنگام خرید محصول سازمان دارند.
▪️از آنجایی که مدیران برند بنا به طبیعت شغل خود نمیتوانند نقش مشتریان «عادی» را برای سازمان خود بازی کنند، این شناخت در همان حد باقی میماند.
▪️آنهایی که سازمانشان در بازارهای مصرفی فعال است، ممکن است از تخفیف مخصوص کارکنان یا قراردادهای ارزانقیمت برخوردار باشند.
▪️یک نمونه کلاسیک آن صنعت خودرو است که برخی تولیدکنندگان طرحهای ارزانقیمت و اجارههای بلندمدت خودرو را به کارکنان خود عرضه میکنند.
ادامه دارد...
مدیریت بازاریابی و فروش
🆔 @modirbazar96
۹۷/۰۷/۲۷