اصفهان بازاریاب

جدیدترین مطالب بازاریابی

جدیدترین مطالب بازاریابی

بایگانی

عناصر مهم در چیدمان ویترین

چهارشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۷، ۰۲:۰۷ ب.ظ

#چیدمان

#بازاریابی

#فروش


عناصر مهم در چیدمان ویترین:

۱ - توازن، توازن را رعایت کنید مگر اینکه بخواهید با استفاده از عدم توازن پیام خاصی را منتقل کنید.


۲ - اندازه اجسام، اجسام بزرگتر را اول از همه در ویترین قرار دهید.


۳ - رنگ، انتخاب مناسب رنگ ها به انتقال احساسات کمک می کند.


۴ - نقطه کانونی، جایی است که کالاها و علامت ها و تابلو و زمینه با هم قرار می گیرند.


۵ - نورپردازی، معمولا تمرکز نورپردازی  روی محصولات چیده شده است.


۶ - سادگی، یک ویترین خلوت و ساده پیام بیشتری برای مشتری خواهد داشت.


🆔 @modirbazar96

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۱۶
مهدی آتش فشان رامشه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی