محرکهای_فروش 🔹قسمت پایانی🔹
#محرکهای_فروش
🔹قسمت پایانی🔹
۳. رفتار و گفتار دیگران
سومین دلیل مهم خرید، تائید اجتماعی است.
🔹 این محرک یکی از قدرتمندترین دلایل خرید است.
🔹 انسان، موجودی اجتماعی است و از گفتار و رفتار دیگران تاثیر زیادی میپذیرد.
🔹 مشتریان احتمالی از افراد مشابه اطرافشان که محصول یا خدمت شما را خریدهاند، بینهایت تاثیر میپذیرند.
🔹 یکی از اولین سوالات مشتری، چه با صدای بلند مطرح شود و چه نشود، این است که «کدام شخص آشنا و مورد احترام من این محصول را خریده است؟»
🔹 تائید اجتماعی آنقدر نیرومند است که میتواند مشتری احتمالی را ۱۸۰ درجه تغییر دهد و از بیعلاقگی به خرید فوری برساند.
🔹 مشتری احساس میکند اگر افراد شبیه او این محصول را خریدهاند، احتمالا گزینه خوبی است.
🔹 فرض میکند یک مشتری هوشمند دیگر قبلا تکلیف او را برایش انجام داده است.
🔹 مشتری دیگر قبلا به محصول یا خدمت فکر کرده، آن را به دقت ارزیابی کرده و به تصمیمی هوشمندانه برای خرید رسیده است.
🔹 اکنون او هم میتواند با خیال راحت این خرید را انجام دهد.
🔹 بخش دیگر تایید اجتماعی تائیدیهها، فهرستها، عکسها و ویدیوهای مختلف از مشتریان خوشحالی است که درباره خوبی محصول یا خدمت شما حرف میزنند و رضایت خود را از خرید و استفاده از آن ابراز میکنند.
🔹 هرچه افراد بیشتری به خوبی محصول شما شهادت دهند، مشتری علاقهمند آسانتر و با خیال راحتتر از شما خرید میکند.
مدیریت بازاریابی و فروش
🆔 @modirbazar96