۷ درس «اهمیت به مشتری» از جف بزوس 🔹 قسمت دوم
#مشتری
#مشتری_مداری
👈 ۷ درس «اهمیت به مشتری» از جف بزوس
🔹 قسمت دوم
۲ - به نیازهای مشتریان برسید.
«دل مشغولی ما مشتریان هستند نه رقبا! ما با آنچه مشتریانمان نیاز دارند، شروع می کنیم و سپس به عقب برمی گردیم.»
🔹 تبلت «آمازون کیندل فایر» ساخت شرکت آمازون با سیستم عامل اندروید برای خواندن کتاب های الکترونیکی و دیگر رسانههای دیجیتال و وب گردی به کار میرود.
🔹 تبلت کیندل نه بر اساس ترجیحات مهندسان و تمایلات شخصی، بلکه فقط بر اساس خواسته ها و نیازهای مشتریان ساخته شد.
🔹 یکی از مدیران مالی شرکت با این پرسش فلسفه بزوس را درک کرد، او از بزوس پرسید که چقدر میخواهید برای پروژه کیندل سرمایهگذاری کنید و مدیر عامل سریعا پاسخ داد: «چقدر سرمایه داریم؟»
🔹 رهبران هرگز نباید از این واقعیت غافل شوند که در شرکتشان، این مشتری است که حقوق کارکنان را پرداخت میکند (پندی از هنری فورد).
🔹 تعیین کنید که مشتریان چه میخواهند؛ سپس کار کنید تا خدمات را به آنها برسانید.
🔹 در حین تولید محصول بعدی به این فکر نکنید که چطور محصول خود را بهتر کنید! به این فکر کنید که چطور مشتریان خود را موفق تر کنید.
ادامه دارد...
♻️ مدیریت بازاریابی و فروش
🆔 @modirbazar96