اصفهان بازاریاب

جدیدترین مطالب بازاریابی

جدیدترین مطالب بازاریابی

بایگانی

۷ درس «اهمیت به مشتری» از جف بزوس 🔹 قسمت چهارم

يكشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۷، ۰۹:۵۳ ب.ظ

#مشتری 

#مشتری_مداری 


👈 ۷ درس «اهمیت به مشتری» از جف بزوس


🔹 قسمت چهارم 


۴ - هرگز به ۹۹% قانع نشوید.


«ما تا زمانی که به ۱۰۰% نرسیم راضی نیستیم»


🔹 در دسامبر سال ۲۰۱۱، جف بزوس خیلی احساس سربلندی می کرد از اینکه آمازون توانسته بود قبل از کریسمس ۹۹٫۹% پکیج های مشتریان خود را به دست آنها برساند. 


🔹 انتقال و تحویل میلیون ها پکیج در عرض چند شب کار کوچکی نبود. 


🔹 اما برای بزوس، این جای پیشرفت داشت؛ همانطور که گفته بود: «ما تا به ۱۰۰درصد نرسیم راضی نمی شویم». 


🔹 در عصر حاضر، مشتریان با یکدیگر صحبت می‌کنند و شرکتهایی را به هم پیشنهاد می‌دهند که تجربه بهتر و رضایت بیشتری نسبت به آنها داشته‌اند و حتی حاضرند برای تضمین این رضایت، بیشتر پرداخت کنند.


ادامه دارد...


♻️ مدیریت بازاریابی و فروش 

🆔 @modirbazar96

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۲۷
مهدی آتش فشان رامشه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی