۷ درس «اهمیت به مشتری» از جف بزوس 🔹 قسمت چهارم
يكشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۷، ۰۹:۵۳ ب.ظ
#مشتری
#مشتری_مداری
👈 ۷ درس «اهمیت به مشتری» از جف بزوس
🔹 قسمت چهارم
۴ - هرگز به ۹۹% قانع نشوید.
«ما تا زمانی که به ۱۰۰% نرسیم راضی نیستیم»
🔹 در دسامبر سال ۲۰۱۱، جف بزوس خیلی احساس سربلندی می کرد از اینکه آمازون توانسته بود قبل از کریسمس ۹۹٫۹% پکیج های مشتریان خود را به دست آنها برساند.
🔹 انتقال و تحویل میلیون ها پکیج در عرض چند شب کار کوچکی نبود.
🔹 اما برای بزوس، این جای پیشرفت داشت؛ همانطور که گفته بود: «ما تا به ۱۰۰درصد نرسیم راضی نمی شویم».
🔹 در عصر حاضر، مشتریان با یکدیگر صحبت میکنند و شرکتهایی را به هم پیشنهاد میدهند که تجربه بهتر و رضایت بیشتری نسبت به آنها داشتهاند و حتی حاضرند برای تضمین این رضایت، بیشتر پرداخت کنند.
ادامه دارد...
♻️ مدیریت بازاریابی و فروش
🆔 @modirbazar96
۹۷/۰۸/۲۷