استراتژیهای بازاریابی 🔹قسمت دوم
#استراتژی_بازاریابی
#بازاریابی
#استراتژی
👈 استراتژیهای بازاریابی
🔹قسمت دوم
۴ - بازاریابی مشارکت در فروش
Affiliate Marketing
🔹 فروش داشتن برای کسب و کارهای کوچک میتواند چالش برانگیز باشد.
🔹 به خصوص در فضای اینترنت که پر از پیشنهادهای مختلف برای مشتریان است.
🔹 اما راهکار ساده بازاریابی برای حل این مشکل مشارکت در فروش است، که شما به جای هزینه زیاد برای تبلیغات، با سایتهای دیگر همکاری میکنید.
🔹 آنها محصولات و خدمات شما را به مشتری میفروشند و در ازای هر فروش، درصدی از شما دریافت میکنند.
۵ - بازاریابی وابستگی
Affinity Marketing
🔹 هیچ دلیلی ندارد که به تنهایی به دنبال مشتری و سود باشید.
🔹 شما میتوانید یک کسب و کار دیگر پیدا کنید که بازار هدفی مشابه شما دارد، اما خدماتی متفاوت را ارائه میدهد و همکاری را با هم شروع کنید و محصولات و خدمات یکدیگر را به مشتریان خود پیشنهاد دهید.
🔹 به این ترتیب، هر دو میتوانید مشتریان بیشتری را بدون هیچ هزینه تبلیغاتی جذب نمایید.
🔹 به سراغ برندهای تکمیلی خود بروید و شراکتهای استراتژیک ایجاد کنید که برای هر دو طرف سودآور هستند.
🔹 این روش که به عنوان بازاریابی وابستگی مطرح است و به بازاریابی شراکتی (پارتنرشیپ) هم شناخته میشود، به برندها اجازه میدهد با سرعت بیشتری شناخته شوند و مشتریان جدیدی به دست آورند و وقتی یکی فروش دارد، آن یکی هم معرفی میشود.
ادامه دارد...
مدیریت بازاریابی و فروش
🆔 @modirbazar96