اصفهان بازاریاب

جدیدترین مطالب بازاریابی

جدیدترین مطالب بازاریابی

بایگانی

اصول ساخت برند های پر سود و پر دوام

دوشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۷، ۰۵:۰۴ ب.ظ

#برند


👈 اصول ساخت برند های پر سود و پر دوام


✍ ستون های بازاریابی برند شامل ۴ عنصر اساسی:


۱ - تشخیص 

۲ - جذب 

۳ - حمایت از وفاداری برند 

۴ - تقویت وفاداری برند


🔹 برند سیکل زندگی ندارد، برخلاف محصولات که وارد چرخه زندگی می‌شوند و افول می‌کنند، ارزش برخی برند ها با گذشت زمان افزایش می‌یابد، مانند کوکاکولا.


🔹 وفاداری برند و رهبری: مشتریان وفادار ۹ برابر سودآورتر از مشتریان غیر وفادارند.


🔹 ارزش مشتریان را بدانیم، شرکت ها باید ارزش مشتریان موجود را معین کنند و آنچه دوست دارند و یا بر عکس دوست ندارند را تعیین و یادداشت کنند.


مدیریت بازاریابی و فروش 

🆔 @modirbazar96

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۰۵
مهدی آتش فشان رامشه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی