اصول ساخت برند های پر سود و پر دوام
دوشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۷، ۰۵:۰۴ ب.ظ
#برند
👈 اصول ساخت برند های پر سود و پر دوام
✍ ستون های بازاریابی برند شامل ۴ عنصر اساسی:
۱ - تشخیص
۲ - جذب
۳ - حمایت از وفاداری برند
۴ - تقویت وفاداری برند
🔹 برند سیکل زندگی ندارد، برخلاف محصولات که وارد چرخه زندگی میشوند و افول میکنند، ارزش برخی برند ها با گذشت زمان افزایش مییابد، مانند کوکاکولا.
🔹 وفاداری برند و رهبری: مشتریان وفادار ۹ برابر سودآورتر از مشتریان غیر وفادارند.
🔹 ارزش مشتریان را بدانیم، شرکت ها باید ارزش مشتریان موجود را معین کنند و آنچه دوست دارند و یا بر عکس دوست ندارند را تعیین و یادداشت کنند.
مدیریت بازاریابی و فروش
🆔 @modirbazar96
۹۷/۰۹/۰۵