مزایای بازاریابی دهان به دهان و باشگاه مشتریان 🔹 قسمت دوم
#بازاریابی
#بازاریابی_دهان_به_دهان
#باشگاه_مشتریان
👈 مزایای بازاریابی دهان به دهان و باشگاه مشتریان
🔹 قسمت دوم
✍ این ارقام در سطح سراسر کشور، رقم بسیار بزرگی است و ازدیاد کالاها و خدمات را نشان میدهد؛ موقعیتی پرجمعیت، شلوغ و شاید گیجکننده برای خریداران.
🔹 آیا خریداران باید به فروشگاههای بزرگ مثل رفاه یا شهروند بروند یا فروشگاههای کوچک محلی؟
🔹 یا صرفاً بایستی از طریق اینترنت خرید کنند؟
🔹 شرکتهای زنجیرهای قادرند در مورد قیمتگذاری، انتخاب و خدمات مشتری گفتگو نمایند. به این معنا که شما بایستی در سطوح دیگری رقابت کنید.
🔹 با برقراری ارتباط شخصی با مشتریان، با ایجاد روابطی بینظیر با مشتریان، یا آنچه که ما آنرا «باشگاه مشتریان» مینامیم، فروشگاه شما در برابر رقابت دوام پیدا میکند.
🔹 ما نحوه استفاده از بازاریابی دهانبهدهان به منظور ایجاد باشگاه مشتریان برای فروشگاه شما را نشان خواهیم داد.
🔹 با به کارگیری تکنیکهای پژوهشی، رفتارهای متقابل فردی با مشتریان و بازاریابی دهانبهدهان، و با تربیت و پرورش گروه وفاداری از مشتریان برای فروشگاه خود، قادر به مقابله با این رقابت خواهید بود.
ادامه دارد...
☑️ گروه تخصصی بازار برتر
آموزش تخصصی بازاریابی، تبلیغات و فروش
🆔 @bazarbartar_95