اصفهان بازاریاب

جدیدترین مطالب بازاریابی

جدیدترین مطالب بازاریابی

بایگانی

#بازاریابی 

#بازاریابی_دهان_به_دهان

#باشگاه_مشتریان 


👈 مزایای بازاریابی دهان به دهان و باشگاه مشتریان


🔹 قسمت دوم


✍ این ارقام در سطح سراسر کشور، رقم بسیار بزرگی است و ازدیاد کالاها و خدمات را نشان می‌دهد؛ موقعیتی پرجمعیت، شلوغ و شاید گیج‌کننده برای خریداران. 


🔹 آیا خریداران باید به فروشگاه‌های بزرگ مثل رفاه یا شهروند بروند یا فروشگاه‌های کوچک محلی؟ 


🔹 یا صرفاً بایستی از طریق اینترنت خرید کنند؟ 


🔹 شرکت‌های زنجیره‌ای قادرند در مورد قیمت‌گذاری، انتخاب و خدمات مشتری گفتگو نمایند. به این معنا که شما بایستی در سطوح دیگری رقابت کنید.


🔹 با برقراری ارتباط شخصی با مشتریان، با ایجاد روابطی بی‌نظیر با مشتریان، یا آن‌چه که ما آن‌را «باشگاه مشتریان» می‌نامیم، فروشگاه شما در برابر رقابت دوام پیدا می‌کند. 


🔹 ما نحوه استفاده از بازاریابی دهان‌به‌دهان به منظور ایجاد باشگاه مشتریان برای فروشگاه شما را نشان خواهیم داد.


🔹 با به کارگیری تکنیک‌های پژوهشی، رفتارهای متقابل فردی با مشتریان و بازاریابی دهان‌به‌دهان، و با تربیت و پرورش گروه وفاداری از مشتریان برای فروشگاه خود، قادر به مقابله با این رقابت خواهید بود.


ادامه دارد...


 ☑️ گروه تخصصی بازار برتر 

آموزش تخصصی بازاریابی، تبلیغات و فروش 

🆔 @bazarbartar_95

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۰۷
مهدی آتش فشان رامشه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی