مزایای بازاریابی دهان به دهان و باشگاه مشتریان 🔹 قسمت هفتم
#بازاریابی
#بازاریابی_دهان_به_دهان
#باشگاه_مشتریان
👈 مزایای بازاریابی دهان به دهان و باشگاه مشتریان
🔹 قسمت هفتم
امروزه، بازاریابی دهانبهدهان «منفی» به عنوان موضوعی داغ در پژوهشها مطرح است.
▫️برای مثال مطالعات اخیر نشان داده که نیمی از مردم هنگام خرید با مشکل مواجه میشوند.
▫️مشکلات اصلی این افراد به شرح ذیل بوده است:
➖ فروشگاه، محل مناسبی برای پارک کردن نداشت.
➖ ورود و خروج از فروشگاه برای مشتریان بسیار زمانبر بود.
➖ فروشگاه، محل مناسبی برای پارک کردن نداشت.
➖ ورود و خروج از فروشگاه برای مشتریان بسیار زمانبر بود.
➖ پیدا کردن اجناس برای مشتریان سخت بود.
➖ دکوراسیون و ویترین فروشگاه گیجکننده بود.
➖ اطلاعات کارمند قسمت پیشخوان فروشگاه بسیار ضعیف بود یا نزاکت نداشت.
▫️سه نفر از این افراد مشکلی که تجربه کردهاند را به یک یا چند نفر از دوستان انتقال میدهند، و به طور متوسط، برای چهار نفر تعریف میکنند.
▫️اکنون، میان این چهار نفری که درباره مشکل با آنها صحبت شده، دو نفر هرگز به فروشگاهی که دوستشان راجع به آن بد گفته، پا نخواهند گذاشت.
ادامه دارد...
☑️ گروه تخصصی بازار برتر
آموزش تخصصی بازاریابی، تبلیغات و فروش
🆔 @bazarbartar_95