اصفهان بازاریاب

جدیدترین مطالب بازاریابی

جدیدترین مطالب بازاریابی

بایگانی

#بازاریابی 

#بازاریابی_دهان_به_دهان

#باشگاه_مشتریان 


👈 مزایای بازاریابی دهان به دهان و باشگاه مشتریان


🔹 قسمت نهم


🔹 تبلیغ دهان‌به‌دهان منفی خواهد شد.


شما به عنوان مدیر فروشگاه، منبعی دارید که سایر فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای ندارند: 

توانائی داشتن ارتباط شخصی مداوم با مشتریان. 


▫️این متن برای بازاریاب‌های خرده‌ فروشی‌ها و صاحبان کسب‌وکارهای کوچکی مفید است که برای دیگران یا در فروشگاه متعلق به خودشان که انواع کالاها و خدمات را ارائه می‌دهند کار می‌کنند.


▫️بهترین اقدامی که می‌توانید بکنید کاری است که برای فروشگاه شما منحصربه‌فرد بوده و برای مشتریان‌تان معنی‌دار باشد. 


▫️خودتان بهتر می‌دانید که چه چیز سبب منحصربه‌فرد شدن فروشگاه شما می‌گردد. 


▫️شاید تنوع محصولات، خدمات عالی، موقعیت خوب و یا قیمت باشد، شاید هم هدایایی که تدارک می‌بینید. 


▫️شناسایی کیفیت‌های منحصربه‌فرد به شما کمک خواهد کرد تا نسبت به موضوع گفتگو با مشتری تصمیم بگیرید. 


▫️وقتی چیزهای جالبی به دیگران تعریف می‌کنید، فرصت خوبی است که آن‌ها نیز آن‌را به افراد دیگر بگویند.


▫️اگر به احتمال زیاد نوعی طرح بازاریابی برای فروشگاه خود ایجاد کرده‌اید، همان‌طور که در ادامه خواهید دید، لازم خواهد شد که فعالیت بازاریابی دهان‌به‌دهان و باشگاه ویژه خود را با فعالیت تبلیغات سنتی خود یکی کنید.


ادامه دارد...


 ☑️ گروه تخصصی بازار برتر 

آموزش تخصصی بازاریابی، تبلیغات و فروش 

🆔 @bazarbartar_95

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۱۲
مهدی آتش فشان رامشه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی