مزایای بازاریابی دهان به دهان و باشگاه مشتریان 🔹 قسمت نهم
#بازاریابی
#بازاریابی_دهان_به_دهان
#باشگاه_مشتریان
👈 مزایای بازاریابی دهان به دهان و باشگاه مشتریان
🔹 قسمت نهم
🔹 تبلیغ دهانبهدهان منفی خواهد شد.
شما به عنوان مدیر فروشگاه، منبعی دارید که سایر فروشگاههای بزرگ و زنجیرهای ندارند:
توانائی داشتن ارتباط شخصی مداوم با مشتریان.
▫️این متن برای بازاریابهای خرده فروشیها و صاحبان کسبوکارهای کوچکی مفید است که برای دیگران یا در فروشگاه متعلق به خودشان که انواع کالاها و خدمات را ارائه میدهند کار میکنند.
▫️بهترین اقدامی که میتوانید بکنید کاری است که برای فروشگاه شما منحصربهفرد بوده و برای مشتریانتان معنیدار باشد.
▫️خودتان بهتر میدانید که چه چیز سبب منحصربهفرد شدن فروشگاه شما میگردد.
▫️شاید تنوع محصولات، خدمات عالی، موقعیت خوب و یا قیمت باشد، شاید هم هدایایی که تدارک میبینید.
▫️شناسایی کیفیتهای منحصربهفرد به شما کمک خواهد کرد تا نسبت به موضوع گفتگو با مشتری تصمیم بگیرید.
▫️وقتی چیزهای جالبی به دیگران تعریف میکنید، فرصت خوبی است که آنها نیز آنرا به افراد دیگر بگویند.
▫️اگر به احتمال زیاد نوعی طرح بازاریابی برای فروشگاه خود ایجاد کردهاید، همانطور که در ادامه خواهید دید، لازم خواهد شد که فعالیت بازاریابی دهانبهدهان و باشگاه ویژه خود را با فعالیت تبلیغات سنتی خود یکی کنید.
ادامه دارد...
☑️ گروه تخصصی بازار برتر
آموزش تخصصی بازاریابی، تبلیغات و فروش
🆔 @bazarbartar_95