اصفهان بازاریاب

جدیدترین مطالب بازاریابی

جدیدترین مطالب بازاریابی

بایگانی

بازاریابی هتلداری و توریسم 🔹 قسمت سوم

پنجشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۷، ۰۵:۰۳ ب.ظ

 #بازاریابی 

#بازاریابی_هتل

#بازاریابی_توریسم


👈 بازاریابی هتلداری و توریسم


🔹 قسمت سوم


🔹 نتیجه آن محصولات جذاب و مشتریان خشنود خواهدبود. 


🔹 ماریوت ( Marriott) با طراحی باغ اولیو ( Olive Garden) توسط جنرال میلز ( General Mills ) مفهوم «حیاط باغ» خود را توسعه داد. 


🔹 آنها محصولات متفاوتی را طراحی کردند که منافع جدید مشتری را ارائه می‌کرد. 


🔹 «بازاریابی رسیدن به هدف است». 


▫️پیتر دروکر ( Peter Drucker ) " متفکر برجسته مدیریت" بازاریابی را چنین تعبیر می‌کند: 

هدف بازاریابی فروش سرشار می‌باشد، هدف دانستن و فهمیدن مشتریان می‌باشد، طوری که محصول یا خدمات، مناسب آنها باشد و خودکار بفروش برود.


🔹 این به آن معنی نیست که فروش و ترویج مهم نیستند بلکه آنها بعنوان قسمتی از آمیخته بازاریابی مجموعه ای از ابزارهای بازاریابی هستند که برای تولید مشتریان خشنود با هم کار می‌کنند. 


🔹 تنها زمانی فروش و ترویج موثر خواهند بود که ابتدا اهداف و نیازهای مشتری تعریف شوند و بعد بسته ارزشمند به آسانی در دسترس و آماده شود.


ادامه دارد...


 ☑️ گروه تخصصی بازار برتر 

آموزش تخصصی بازاریابی، تبلیغات و فروش 

🆔 @bazarbartar_95

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۱۵
مهدی آتش فشان رامشه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی