بازاریابی هتلداری و توریسم 🔹 قسمت سوم
#بازاریابی
#بازاریابی_هتل
#بازاریابی_توریسم
👈 بازاریابی هتلداری و توریسم
🔹 قسمت سوم
🔹 نتیجه آن محصولات جذاب و مشتریان خشنود خواهدبود.
🔹 ماریوت ( Marriott) با طراحی باغ اولیو ( Olive Garden) توسط جنرال میلز ( General Mills ) مفهوم «حیاط باغ» خود را توسعه داد.
🔹 آنها محصولات متفاوتی را طراحی کردند که منافع جدید مشتری را ارائه میکرد.
🔹 «بازاریابی رسیدن به هدف است».
▫️پیتر دروکر ( Peter Drucker ) " متفکر برجسته مدیریت" بازاریابی را چنین تعبیر میکند:
هدف بازاریابی فروش سرشار میباشد، هدف دانستن و فهمیدن مشتریان میباشد، طوری که محصول یا خدمات، مناسب آنها باشد و خودکار بفروش برود.
🔹 این به آن معنی نیست که فروش و ترویج مهم نیستند بلکه آنها بعنوان قسمتی از آمیخته بازاریابی مجموعه ای از ابزارهای بازاریابی هستند که برای تولید مشتریان خشنود با هم کار میکنند.
🔹 تنها زمانی فروش و ترویج موثر خواهند بود که ابتدا اهداف و نیازهای مشتری تعریف شوند و بعد بسته ارزشمند به آسانی در دسترس و آماده شود.
ادامه دارد...
☑️ گروه تخصصی بازار برتر
آموزش تخصصی بازاریابی، تبلیغات و فروش
🆔 @bazarbartar_95