اصفهان بازاریاب

جدیدترین مطالب بازاریابی

جدیدترین مطالب بازاریابی

بایگانی

 #بازاریابی 

#بازاریابی_هتل

#بازاریابی_توریسم


👈 بازاریابی هتلداری و توریسم


🔹 قسمت پایانی 


موفقیت خطوط کشتیرانی در واقع نتیجه بازاریابی هماهنگ بسیاری از بخشهای صنعت گردشگری می‌باشد. 


▫️برای مثال، مسئولان بندر بوستون (Boston ) خواستند که خطوط کشتیرانی تجاری را جذب کنند و با جسارت بوستون را به خطوط کشتیرانی تبلیغ کردند و بعد از مطمئن شدن از آمدن آنها، بوستون را به آژانسهای گردشگری مهم معرفی کردند.


▫️این خیلی مهم بود چرا که ترتیب دهندگان مسافرتها بیش از ۹۵درصد خطوط کشتیرانی تجاری را صاحب هستند. 


▫️نتیجه این بود که تعداد خطوط کشتیرانی مراجعه کننده به بندر دو برابر شد و از این بازاریابی مرکب مبلغ ۳/۱۷ میلیون دلار به اقتصاد محلی افزوده شد.


▫️این تنها شروع همکاری بازاریابی آژانسهای مسافرتی برای تشویق خطوط کشتیرانی بود.


▫️خطوط هوایی، بنگاههای کرایه اتومبیل و راه آهن مسافری بطور هماهنگ پکیج هایی را همگام با خطوط کشتیرانی آماده کردند که مستلزم هماهنگی در قیمت گذاری، تشویق و تحویل آن پکیج ها می‌باشد.


▫️همچون مسئولان بندر، دولت یا آژانسهای شبه دولتی نقش مهمی را در وضع قانون با هدف تقویت صنعت گردشگری از طریق تشویق مناطق، ایالات و اقوام ایفا می‌کنند. 


▫️تنها تعداد معدودی از صنایع بمانند صنایع هتلداری و گردشگری با هم متحد هستند که این همبستگی باعث افزایش درهم آمیختگی بیشتر می‌شود. 


▫️صنعت گردشگری نیاز به متخصصان بازاریابی دارد که بتوانند آینده دور را بفهمند و بتوانند تغییرات نیازهای مصرف کنندگان را با استفاده از روشهای خلاق بر اساس دانش بازاریابی قوی پاسخگو باشند. 


🔹 بازاریابی از نظر ما یک فرآیند مدیریتی و اجتماعی است که افراد و گروهها آنچه را که نیاز دارند و می‌خواهند از طریق خلق و تبادل کالاها و ارزش با دیگران بدست بیاورند.


 ☑️ گروه تخصصی بازار برتر 

آموزش تخصصی بازاریابی، تبلیغات و فروش 

🆔 @bazarbartar_95

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۱۷
مهدی آتش فشان رامشه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی