بازاریابی هتلداری و توریسم 🔹 قسمت چهارم
#بازاریابی
#بازاریابی_هتل
#بازاریابی_توریسم
👈 بازاریابی هتلداری و توریسم
🔹 قسمت چهارم
🔹 اهمیت بازاریابی:
همچنانکه میدانیم صنعت هتلداری یکی از بزرگترین صنایع دنیا و یکی از دو صنعت بزرگ ایالات متحده آمریکا میباشد که در ۵۰ ایالت نیز بعنوان بزرگترین صنعت محسوب می شود.
▫️بازاریابی در بخش صنعت رستوران هتلداری نقشی مهم و در حال رشد را ایفا می کند.
▫️ورود غولهای بزرگ شرکتی به بازار هتلداری آن را از صنعتی که هتلها و رستورانهای با مالکیت خصوصی رایج بودند تبدیل به صنعتی که بوسیله گروههای زنجیره ای اداره میشوند نموده است.
▫️این گروههای زنجیره ای در محیطی کاملا رقابتی فعالیت میکنند که در آن مهارتهای بازاریابی جسورانه برای بدست آوردن مشتریان لازم میباشد.
▫️۲۴ شرکت بیش از یک سوم رستورانها را در آمریکا در اختیار دارند.
▫️مکدونالدز یک گروه زنجیره ای با ۳۰هزار رستوران در ۱۱۹ کشور جهان با ۴۷ میلیون مشتری در روز را رهبری میکند.
▫️صنعت هتلداری در سایه شرکتهایی همچون ماریوت (Marriot)، سندانت (Cendant)، آکور (Accor) و استنوود (Stanwood) که هتلهای زنجیره ای را خریده و مارکهای (Brands) مختلف ارائه میدهند، به عنوان یک سازمان قوی بسوی استحکام پیش می رود.
ادامه دارد...
☑️ گروه تخصصی بازار برتر
آموزش تخصصی بازاریابی، تبلیغات و فروش
🆔 @bazarbartar_95