عادات فروشندگان موفق 🔹 قسمت نهم
#فروش_موفق
#عادات_فروش
👈 عادات فروشندگان موفق
🔹 قسمت نهم
۱۵ - برای مشتری ارزش خلق میکنند.
فروشندگان موفق به جای فرستادن ایمیلهای بیمعنا و فاقد ارزش، در هر بار ارتباط با مشتری برای او ارزش میآفرینند.
▫️در واقع یک نمایندهی فروش موفق، با هر ایمیلی که برای مشتریان بالقوه میفرستد یا هر بار که با آنها ارتباط برقرار میکند، چیز جدیدی به آنها میآموزد.
۱۶ - برای بررسی صلاحیت مشتریان وقت میگذارند.
در حالیکه بسیاری از مشتریان ممکن است روی کاغذ، مشتریان مطلوبی به نظر برسند اما در حقیقت چنین نیست و فروشندگانی که بر اساس تحقیقات و بررسیهای انجام شده عمل میکنند و برای جدا کردن مشتریان مطلوب از خریداران بدقلق و بهانهگیر وقت میگذارند، نتایج بهتری میگیرند.
▫️مشتریان واجد شرایط (Qualified Prospects) معمولا وفادارتر هستند و اگر رضایت آنها تأمین شود، برای برند شما بازاریابی دهان به دهان میکنند.
▫️در واقع از رضایت خود برای دیگران تعریف و بدون هیچ هزینهای برای شما بازاریابی میکنند.
▫️این تبلیغ، یکی از مؤثرترین شیوههای تبلیغ است که فقط با جلب رضایت مشتری به دست میآید.
ادامه دارد...
☑️ گروه تخصصی بازار برتر
آموزش تخصصی بازاریابی، تبلیغات و فروش
🆔 @bazarbartar_95