پیش به سوی بازاریابی پایدار 🔹 قسمت سوم
#بازاریابی
#بازاریابی_پایدار
#بازاریابی_نوین
👈 پیش به سوی بازاریابی پایدار
🔹 قسمت سوم
🔹 حقیقت پیچیده تر و ظریف تر از این است، مفهوم رایج بازاریابی به صورتی که در اولین ویرایش کتاب “چارچوبی برای مدیریت بازاریابی“ در سال ۱۹۶۷ توسط کاتلر ارائه شد، دیگر ممکن است برای دنیای امروز کارایی و مصداق نداشته باشد، ولی به جای این که به سهولت جای خود را به رویکردهای جدید دهد، به تطبیق و تکامل خود ادامه میدهد.
🔹 شاید جالب توجه باشد که اولین ویرایش اروپایی کتاب ”اصول بازاریابی“ نوشته کاتلر و همکاران، که در قرن بیست و یکم چاپ شد، با فصلی تحت عنوان “بازاریابی در جهان در حال تغییر: ارضای نیازهای بشر” شروع میشد، که بر مسائل اصلی بازاریابی مثل مدیریت تقاضا، مدیریت ارتباطات و اتصالات تمرکز داشت.
🔹 به همین صورت، دومین فصل کتاب به بررسی بازاریابی و جامعه با تمرکز بر مسئولیت اجتماعی و اخلاقیات بازاریابی میپردازد و مسائل مرتبط با پایداری را از یک چاره اندیشی موقت به بستری اصلی در نظریه متداول بازاریابی تبدیل میکند.
ادامه دارد...
☑️ گروه تخصصی بازار برتر
آموزش تخصصی بازاریابی، تبلیغات و فروش
🆔 @bazarbartar_95