عادات فروشندگان موفق 🔹 قسمت پایانی
#فروش_موفق
#عادات_فروش
👈 عادات فروشندگان موفق
🔹 قسمت پایانی
۱۷ - برنامهی مشخص دارند.
ممکن است شما فردی با نفوذ و کاریزماتیک باشید؛ اما این ویژگیها به تنهایی و بدون داشتن یک ساختار سازمانی، موجب موفقیت شما نمیشود.
▫️فروشندگان موفق برای بخشهای مختلف وظایف خود به دفت برنامهریزی میکنند، هر روز وظایف خود را مشخص میکنند و تصمیم میگیرند که کدام رفتار یا کدام بخش از فرآیند فروش را باید بهبود ببخشند.
▫️آنها حتی برای تماسهای تلفنی و ملاقات با مخاطبان، به دقت برنامهریزی میکنند. با داشتن یک برنامهریزی مشخص روزانه، وظایف خود را با سرعت بیشتر و هدفمندتر به انجام میرسانند.
۱۸ - مشتریان بالقوه را به چالش میکشند.
فروشندگان موفق میدانند که رفتارهایی مانند پذیرفتن تمام نکاتی که مشتریان مطرح میکنند و فرار از پاسخگویی به سؤالهای سخت آنها، به فروش موفقیتآمیز منجر نمیشود.
▫️اگر فروشندهای در نظر دارد که با کمک به مشتری در جهت رشد کسبوکار خود قدم بردارد باید مورد اطمینان باشد.
▫️موافقت بیچون و چرا با تمام انتقادات و نکات مطرح شده، برای شما احترام به دنبال نمیآورد؛ بلکه فقط باعث میشود مشتریان فکر کنند که شما قابل اطمینان نیستید.
▫️از کاوش در صحبتهای مشتریان نترسید و اگر گفتههای آنها قابل جمعبندی نیست، با پرسیدن سؤالهای بیشتر، آنها را به چالش بکشید.
۱۹ - موفقیت خود را در گرو موفقیت و رضایت مشتری میبینند.
یک فروشندهی خوب بلافاصله پس از موفقیت در فروش یک محصول به مشتری، دست از تلاش نمیکشد و وظایف خود را تمامشده نمیپندارد.
▫️نمایندهی فروش موفق، حتی پس از فروش محصول، ارتباط خود را با مشتری حفظ میکند تا بازخوردهای او را دریافت کند و از این نظرات و بازخوردها برای اتخاذ تصمیمهای بهتر و به کار بستن راهبُردهای موفقیتآمیزتر استفاده کند.
☑️ گروه تخصصی بازار برتر
آموزش تخصصی بازاریابی، تبلیغات و فروش
🆔 @bazarbartar_95