تبلیغات محکوم یه شکست است،اگرایده بزرگی پست ان. نباشد
چهارشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۷، ۰۸:۰۹ ب.ظ
امروز بیش از هر زمان دیگری اثرگذاری تبلیغات – بخصوص در ایران – بشدت کاهش یافته است. مردم به شدت تبلیغ زده شده اند و تبلیغاتی که امروز شاهد آن هستیم، بسیار به هم شبیه و معمولاً عاری از هرگونه خلاقیت هستند.

واقعیت این است که اگر پشت یک تبلیغ، ایده ای بزرگ نباشد، به نتیجه نخواهد رسید. مشاوران بازاریابی و آژانس های تبلیغاتی می بایست خود را موظف به ارائه ایده های بکر بدانند هر چند که ممکن است مشتریانشان (تبلیغ دهندگان) در این رابطه سخت متقاعد شوند. ممکن است که در کوتاه مدت نظر مشتری (تبلیغ دهندگان) را بتوان جلب کرد اما در دراز مدت و پس از عدم کسب نتیجه دلخواه، مشتریانشان را از دست خواهند داد.
۹۷/۰۷/۰۴