بازاریابی وبلاگ
جمعه, ۶ مهر ۱۳۹۷، ۱۱:۵۲ ق.ظ
بازاریابی وبلاگ
وبلاگ مدرن بهعنوان یک دفتر خاطرات آنلاین شکل گرفت. افراد خاطرات روزانهی زندگیشان را در وبلاگ شخصیشان مینوشتند. در اواخر دههی ۱۹۹۰، وبلاگ بخش مهمی از بازاریابی شد. در سال ۱۹۹۹، تقریبا ۲۳ وبلاگ فعال وجود داشت. تخمین زده میشود که هماکنون، بیش از ۱۵۰ میلیون وبلاگ فعال وجود داشته باشد.
امروزه وبلاگها بخشی از اغلبِ کمپینهای بازاریابی محتوا هستند. از این وبلاگها برای ارائهی اطلاعات، برقراری رابطه با مشتریان، جذب مشتریان احتمالی، افزایش شناخت برند، دریافت بازخورد مصرفکنندگان و همینطور بازاریابی اجتماعی (یا جامعهگرا) و … استفاده میشود.
۹۷/۰۷/۰۶