مدیریت بازاریابی
دوشنبه, ۹ مهر ۱۳۹۷، ۱۱:۱۱ ب.ظ
هر مدیر بازاریابی تقریبا برای انجام همه وظایف خود اعم از تجربه و تحلیل فرصت ها، برنامه ریزی، اجرای برنامه و کنترل بازار به اطلاعات نیاز دارد. بعلاوه، مدر بازاریابی در تصمیم گیری های خود نیازمند به اطلاعات در مورد مشتریان، رقبا، عمده فروشان، خرده فروشان و سایر عوامل مؤثر در بازار می باشد. برای تصمیم گیری های صحیح، مدیر بازاریابی باید به اطلاعات کافی، درست و بهنگام دسترسی داشته باشد. این دسترسی از طریق فرایندتحقیقات بازاریابی امکان پذیر است. از طریق تحقیقات بازاریابی است که شرکت با محیط ارتباط برقرار می کند و از ین طریق مدیر بازاریابی را دربرنامه ریزی، حل مشکلات و کنترل اوضاع. یاری دهد.
۹۷/۰۷/۰۹