اصفهان بازاریاب

جدیدترین مطالب بازاریابی

جدیدترین مطالب بازاریابی

بایگانی

مدیریت بازاریابی

دوشنبه, ۹ مهر ۱۳۹۷، ۱۱:۱۱ ب.ظ

هر مدیر بازاریابی تقریبا برای انجام همه وظایف خود اعم از تجربه و تحلیل فرصت ها، برنامه ریزی، اجرای برنامه و کنترل بازار به اطلاعات نیاز دارد. بعلاوه، مدر بازاریابی در تصمیم گیری های خود نیازمند به اطلاعات در مورد مشتریان، رقبا، عمده فروشان، خرده فروشان و سایر عوامل مؤثر در بازار می باشد. برای تصمیم گیری های صحیح، مدیر بازاریابی باید به اطلاعات کافی، درست و بهنگام دسترسی داشته باشد. این دسترسی از طریق فرایندتحقیقات بازاریابی امکان پذیر است. از طریق تحقیقات بازاریابی است که شرکت با محیط ارتباط برقرار می کند و از ین طریق مدیر بازاریابی را دربرنامه ریزی، حل مشکلات و کنترل اوضاع. یاری دهد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۰۹
مهدی آتش فشان رامشه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی