اصفهان بازاریاب

جدیدترین مطالب بازاریابی

جدیدترین مطالب بازاریابی

بایگانی

استراتژی تبلیغات چیست؟ 🔹 قسمت چهارم

دوشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۷، ۰۵:۰۵ ب.ظ

#تبلیغات 


👈 استراتژی تبلیغات چیست؟


🔹 قسمت چهارم 


🔹 رسانه‌ی ارتباطی


▫️بعد از اینکه محصول، محیط مربوط به آن و مشتریِ هدف مشخص شدند، مسیرهایی که می‌توان به مشتری دسترسی داشت ( یعنی رسانه‌های ارتباطی ) باید ارزیابی شوند. 


▫️۵ کانال اصلی در اختیار صاحبان مشاغل قرار دارند:


➖ چاپی: روزنامه‌‌ها (روزانه یا هفتگی) یا مجلات

➖ شنیداری: رادیو‌ی FM و AM


➖ ویدئویی: ویدئوهای تبلیغاتی، فروش تلویزیونی

➖ شبکه‌ی جهانی اینترنت


➖ ایمیل مستقیم


➖ تبلیغات محیطی: بیلبورد، تبلیغات بر روی وسایل حمل و نقل عمومی (تاکسی و اتوبوس)


▫️هر کدام از این کانال‌ها مزایا و معایب و الگوهای قیمت مخصوص به خود را دارند. 


▫️بنابراین مرحله‌ی مهم در استراتژی تبلیغات، توجه به این نکته بسیار مهم است که چطور با توجه به بودجه‌ای که در اختیار داریم بهترین ابزار را انتخاب کنیم تا مناسب‌ترین پیام را به بیشترین تعداد مشتریان برسانیم.


ادامه دارد...


♻️ مدیریت بازاریابی و فروش 

🆔 @modirbazar96

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۲۳
مهدی آتش فشان رامشه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی