اصفهان بازاریاب

جدیدترین مطالب بازاریابی

جدیدترین مطالب بازاریابی

بایگانی

#بازاریابی 

#بازاریابی_دهان_به_دهان

#باشگاه_مشتریان 


👈 مزایای بازاریابی دهان به دهان و باشگاه مشتریان


🔹 قسمت سوم


🔹 بازاریابی دهان‌به‌دهان و باشگاه مشتریان چیست؟


بازاریابی دهان‌به‌دهان عبارت است از فرآیند ردوبدل شدن اطلاعات، به ویژه معرفی محصولات و خدمات، به طور غیررسمی، مابین دو نفر.


▫️در گذشته، بازاریابی دهان‌به‌دهان به پدیده‌ای صرفاً محاوره‌ای و شفاهی محدود بود، اما اکنون انواع دیگر گفتگوها (از قبیل ایمیل و محتوای اینترنتی) نیز کاربرد دارند. 


▫️در این نوع گفتگوها، منبع، بسیار معتبر است، از این‌رو نسبت به سایر روش‌های ارتباطی فرق می‌کند.


▫️یعنی، شخصی که اطلاعات ارائه می‌دهد، از نظر شخصی که اطلاعات دریافت می‌کند، منبعی کاملاً معتبر است. 


▫️به خصوص وقتی که آن فرد، شخصی که به او اطلاعات ارائه می‌دهد را می‌شناسد. 


▫️باشگاه مشتریان، سیستمی سازمان‌یافته از ارتباط با مشتری است. 


▫️سیستمی که در آن، هم به صورت حضوری و هم به صورت الکترونیکی با مشتریان رابطه دائمی دارید. 


▫️این ارتباط شخصی، تک‌به‌تک بوده و تائید می‌کند که شما از اهمیت هر مشتری نسبت به کسب‌وکارتان آگاه هستید.


▫️باشگاه مشتریان، سرچشمه تبلیغات دهان به دهان برای فروشگاه شما خواهد بود.


ادامه دارد...


 ☑️ گروه تخصصی بازار برتر 

آموزش تخصصی بازاریابی، تبلیغات و فروش 

🆔 @bazarbartar_95

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۰۸
مهدی آتش فشان رامشه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی