مزایای بازاریابی دهان به دهان و باشگاه مشتریان 🔹 قسمت سوم
#بازاریابی
#بازاریابی_دهان_به_دهان
#باشگاه_مشتریان
👈 مزایای بازاریابی دهان به دهان و باشگاه مشتریان
🔹 قسمت سوم
🔹 بازاریابی دهانبهدهان و باشگاه مشتریان چیست؟
بازاریابی دهانبهدهان عبارت است از فرآیند ردوبدل شدن اطلاعات، به ویژه معرفی محصولات و خدمات، به طور غیررسمی، مابین دو نفر.
▫️در گذشته، بازاریابی دهانبهدهان به پدیدهای صرفاً محاورهای و شفاهی محدود بود، اما اکنون انواع دیگر گفتگوها (از قبیل ایمیل و محتوای اینترنتی) نیز کاربرد دارند.
▫️در این نوع گفتگوها، منبع، بسیار معتبر است، از اینرو نسبت به سایر روشهای ارتباطی فرق میکند.
▫️یعنی، شخصی که اطلاعات ارائه میدهد، از نظر شخصی که اطلاعات دریافت میکند، منبعی کاملاً معتبر است.
▫️به خصوص وقتی که آن فرد، شخصی که به او اطلاعات ارائه میدهد را میشناسد.
▫️باشگاه مشتریان، سیستمی سازمانیافته از ارتباط با مشتری است.
▫️سیستمی که در آن، هم به صورت حضوری و هم به صورت الکترونیکی با مشتریان رابطه دائمی دارید.
▫️این ارتباط شخصی، تکبهتک بوده و تائید میکند که شما از اهمیت هر مشتری نسبت به کسبوکارتان آگاه هستید.
▫️باشگاه مشتریان، سرچشمه تبلیغات دهان به دهان برای فروشگاه شما خواهد بود.
ادامه دارد...
☑️ گروه تخصصی بازار برتر
آموزش تخصصی بازاریابی، تبلیغات و فروش
🆔 @bazarbartar_95