اصفهان بازاریاب

جدیدترین مطالب بازاریابی

جدیدترین مطالب بازاریابی

بایگانی

#بازاریابی 

#بازاریابی_دهان_به_دهان

#باشگاه_مشتریان 


👈 مزایای بازاریابی دهان به دهان و باشگاه مشتریان


🔹 قسمت هشتم 


🔹 چرا شما باید به فکر عواقب بازاریابی دهان‌به‌دهان باشید؟


چیزی که در این کتاب به آن تاکید می‌کنیم گفتگو با مشتریان است. 


▫️شما باید از سلیقه‌ها و عقاید آن‌ها در مورد هرچه بهتر خرید کردن از فروشگاه‌تان سر در بیاورید. 


▫️خریدار ناراضی شاید ۵ بار بیش‌تر نزد دوست خود شکایت کند تا نزد فروشنده.


▫️توصیه ما به شما این است که منتظر شنیدن چیزهای بد از مشتریان خود نباشید. 


▫️با آن‌ها صحبت کنید! این یکی از مهم‌ترین گام‌هایی است که بایستی هنگام ایجاد بازاریابی دهان‌به‌دهان نسبت به آن متعهد شوید. 


▫️از مشتری خود بپرسید آیا همه نیازهایش را برآورده کرده‌اید. 


▫️و سعی کنید این را به روشی آزاد بپرسید و نه سؤالی که با بله یا خیر جواب داده شود، 


▫️بلکه سؤالی که آگاهی بیشتری راجع به احساسات مشتریان‌تان به شما دهد.


▫️برای مثال، بپرسید:


➖ مایل به دیدن چه چیزهای دیگری در فروشگاه ما هستید؟


➖ چه چیزی سبب تجربه بهتر شما خواهد بود؟


➖ گفتگوی اولیه با مشتری به طرز باورنکردنی مهم است. 


▫️موقعیت‌های دهان‌به‌دهان منفی فوق را بررسی کرده و بیندیشید که چگونه آگاهی از مشکلات موجود می‌تواند منجر به حل آن گردد و در نتیجه سبب کاسته شدن از تبلیغ دهان‌به‌دهان منفی خواهد شد.


ادامه دارد...


 ☑️ گروه تخصصی بازار برتر 

آموزش تخصصی بازاریابی، تبلیغات و فروش 

🆔 @bazarbartar_95

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۱۰
مهدی آتش فشان رامشه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی