مزایای بازاریابی دهان به دهان و باشگاه مشتریان 🔹 قسمت هشتم
#بازاریابی
#بازاریابی_دهان_به_دهان
#باشگاه_مشتریان
👈 مزایای بازاریابی دهان به دهان و باشگاه مشتریان
🔹 قسمت هشتم
🔹 چرا شما باید به فکر عواقب بازاریابی دهانبهدهان باشید؟
چیزی که در این کتاب به آن تاکید میکنیم گفتگو با مشتریان است.
▫️شما باید از سلیقهها و عقاید آنها در مورد هرچه بهتر خرید کردن از فروشگاهتان سر در بیاورید.
▫️خریدار ناراضی شاید ۵ بار بیشتر نزد دوست خود شکایت کند تا نزد فروشنده.
▫️توصیه ما به شما این است که منتظر شنیدن چیزهای بد از مشتریان خود نباشید.
▫️با آنها صحبت کنید! این یکی از مهمترین گامهایی است که بایستی هنگام ایجاد بازاریابی دهانبهدهان نسبت به آن متعهد شوید.
▫️از مشتری خود بپرسید آیا همه نیازهایش را برآورده کردهاید.
▫️و سعی کنید این را به روشی آزاد بپرسید و نه سؤالی که با بله یا خیر جواب داده شود،
▫️بلکه سؤالی که آگاهی بیشتری راجع به احساسات مشتریانتان به شما دهد.
▫️برای مثال، بپرسید:
➖ مایل به دیدن چه چیزهای دیگری در فروشگاه ما هستید؟
➖ چه چیزی سبب تجربه بهتر شما خواهد بود؟
➖ گفتگوی اولیه با مشتری به طرز باورنکردنی مهم است.
▫️موقعیتهای دهانبهدهان منفی فوق را بررسی کرده و بیندیشید که چگونه آگاهی از مشکلات موجود میتواند منجر به حل آن گردد و در نتیجه سبب کاسته شدن از تبلیغ دهانبهدهان منفی خواهد شد.
ادامه دارد...
☑️ گروه تخصصی بازار برتر
آموزش تخصصی بازاریابی، تبلیغات و فروش
🆔 @bazarbartar_95