برای معرفی تأثیر گذار محصول یاخدمت جدیدتان ، این دستور العمل هفت مرحله ای را به شا عرفی می کنیم:
چهارشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۷، ۰۸:۳۲ ب.ظ
۱- از شرایط رقابت در بازار شناخت کافی کسب کنید.
۲- مشتریان ایده آل را هدف بگیرید.
۳- یک ارزش پیشنهادی منحصر به فرد ایجاد کنید.
۴- تاکتیکها و استراتژی های بازاریابی خود را تعیین کنید.
۵- محتوا و رویکردهای بازاریابی خود را آزمایش کنید.
۶- کمپین خود را سر و سامان دهید.
۷- از چرخه ی عمر محصول خود آگاه باشید.
اگر میخواهید در کارتان تبدیل به یک فرد موفق شوید باید بدانید کار سختی در پیش دارید. اگر در ابتدا با خواندن چند جمله که آن ها را شاید دقیق متوجه نشوید سرسری از آن ها بگذریدو دوباره باز نگردید و آن ها را چندین بار نخوانید تا درکشان کنید، شما محکوم به ثبات، رکود و شکست هستید.
۹۷/۰۷/۰۴