موفقیت در بازاریابی
چهارشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۷، ۰۸:۰۷ ب.ظ
در این نوشته به این موضوع می پردازیم که برای کسب موفقیت دربازاریابی ، شما تا چه حد به شناخت خواسته های مشتریان نیاز دارید. اکثر کسب و کارها در شروع کار خود شکست می خورند. ممکن است که شما که در حال خواندن این مقاله هستید قصد دارید امسال کسب و کاری را شروع کنید و یا جزء دسته ای هستید که خودتان دارای کسب و کاری هستید. در هر حال فرقی نمی کند، شما با خواندن ادامه این مقاله به مطالب جالبی برخورد خواهید کرد.
آیا می دانستید چرا مشتریان نسبت به خرید محصول و یا خدمات شما بی میلی نشان می دهند؟! آیا موافق هستید که بقای کسب و کار شما به شدت به خرید این مشتریان از شما بستگی دارد؟
موضوع خیلی ساده است. در ابتدا شما باید گروه مشتریان هدف خود را با دقت مشخص کنید و سپس نسبت به رفع مشکل و یا نیاز خاصی از آنها اقدام نمایید.
۹۷/۰۷/۰۴