اصفهان بازاریاب

جدیدترین مطالب بازاریابی

جدیدترین مطالب بازاریابی

بایگانی

انواع رسانه در تبلیغات

يكشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۷، ۱۰:۳۶ ب.ظ

به صورت سنتی، نشریات مکتوب در میان انواع رسانه های تبلیغاتی یکی از گزینه های مطرح بوده‌اند. روزنامه‌ها، هفته‌نامه‌ها، ما‌ه‌نامه‌ها و کاتالوگ‌ها و کتاب‌هایی که به صورت تخصصی در هر صنعت منتشر می‌شوند نمونه‌هایی از نشریات مکتوب محسوب می‌شوند. البته بدیهی است که این رسانه‌ها با وجود شباهت ظاهری، تفاوت‌های جدی هم با یکدیگر دارند. به عنوان مثال نوع تبلیغات در یک روزنامه سراسری و یک ماهنامه تخصصی و عکس‌العملی که مخاطبان به این دو رسانه مختلف نشان می‌دهند، تفاوت‌های جدی با هم دارد.

گاهی اوقات هم تبلیغ کنندگان، تصمیم می‌گیرند به جای استفاده از نشریات متداول در جامعه، خودشان مستقیماً به انتشار تبلیغات به صورت مکتوب بپردازند. این کار ممکن است از کارهای ساده‌ای از قبیل چاپ تراکت و بروشور آغاز شده و تا کارهای پیچیده‌ای مانند چاپ کتابهای اختصاصی ادامه پیدا کند. البته شیوه‌ی اخیر، طبیعتاً دشوار بوده و تخصصی‌تر محسوب می‌شود. اما به همان اندازه اثربخش‌تر هم خواهد بود. چنین کاری را می‌توان اضافه کردن یک رسانه جدید در کنار انواع رسانه های تبلیغاتی موجود دانست و به دلیل تخصصی بودن این کار، این جنس از تبلیغات در سلسله درس‌های استراتژی محتوا در متمم، مورد بحث قرار گرفته است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۱۵
مهدی آتش فشان رامشه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی