اصفهان بازاریاب

جدیدترین مطالب بازاریابی

جدیدترین مطالب بازاریابی

بایگانی

اهمیت طراحی ساده در بازاریابی برند

شنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۷، ۰۹:۴۸ ب.ظ

#برند 

#برندسازی 

#بازاریابی 


👈 اهمیت طراحی ساده در بازاریابی برند


🔹 قسمت اول 


✍ طراحی عبارت است از شکل ظاهری برند که همه می‌توانند آن را ببینند و بر اساس آن قضاوت کنند. 


🔹 برخی تصور می‌کنند که طراحی برندینگ به شیوه سنتی در عصر دیجیتال کارآیی ندارد، ولی این‌طور نیست.


🔹 استراتژی‌های برندینگ شرکتی بسیار هزینه‌بر هستند و هیچ شرکتی روی کاری که سود و نتیجه‌ای در بر ندارد سرمایه‌گذاری نمی‌کند. 


🔹 شرکت‌های بزرگ سالانه میلیاردها دلار صرف بازاریابی می‌کنند تا مطمئن شوند مصرف‌کنندگان آن‌ها را فراموش نمی‌کنند، و به‌محض  اینکه دست از این هزینه‌ها بردارند بلافاصله سهم بازار آن‌ها پایین می‌آید. 


🔹 درحالی‌که آن‌ها باید پتانسیل خود را افزایش دهند تا مطمئن شوند، می‌توانند در کنار رقبا یا در راس آن‌ها به فعالیت ادامه دهند.


🔹 طراحی شرکت باید با چشم‌انداز، رسالت، اهداف و موضوع کلی کسب‌وکار همخوانی داشته باشد.


🔹 برندها پیام و سلسله‌مراتب بصری شرکت شما را به مخاطب منتقل می‌کنند و داستانی را که در پس شرکت شما قرار دارد به شکلی موثر و جذاب ارایه می‌دهند. 


ادامه دارد...


♻️ مدیریت بازاریابی و فروش 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۲۱
مهدی آتش فشان رامشه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی