اهمیت طراحی ساده در بازاریابی برند
#برند
#برندسازی
#بازاریابی
👈 اهمیت طراحی ساده در بازاریابی برند
🔹 قسمت اول
✍ طراحی عبارت است از شکل ظاهری برند که همه میتوانند آن را ببینند و بر اساس آن قضاوت کنند.
🔹 برخی تصور میکنند که طراحی برندینگ به شیوه سنتی در عصر دیجیتال کارآیی ندارد، ولی اینطور نیست.
🔹 استراتژیهای برندینگ شرکتی بسیار هزینهبر هستند و هیچ شرکتی روی کاری که سود و نتیجهای در بر ندارد سرمایهگذاری نمیکند.
🔹 شرکتهای بزرگ سالانه میلیاردها دلار صرف بازاریابی میکنند تا مطمئن شوند مصرفکنندگان آنها را فراموش نمیکنند، و بهمحض اینکه دست از این هزینهها بردارند بلافاصله سهم بازار آنها پایین میآید.
🔹 درحالیکه آنها باید پتانسیل خود را افزایش دهند تا مطمئن شوند، میتوانند در کنار رقبا یا در راس آنها به فعالیت ادامه دهند.
🔹 طراحی شرکت باید با چشمانداز، رسالت، اهداف و موضوع کلی کسبوکار همخوانی داشته باشد.
🔹 برندها پیام و سلسلهمراتب بصری شرکت شما را به مخاطب منتقل میکنند و داستانی را که در پس شرکت شما قرار دارد به شکلی موثر و جذاب ارایه میدهند.
ادامه دارد...
♻️ مدیریت بازاریابی و فروش