اصفهان بازاریاب

جدیدترین مطالب بازاریابی

جدیدترین مطالب بازاریابی

بایگانی

اهمیت طراحی ساده در بازاریابی برند قسمت سوم

يكشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۷، ۰۲:۳۰ ب.ظ

#برند 

#برندسازی 

#بازاریابی 


👈 اهمیت طراحی ساده در بازاریابی برند


🔹 قسمت سوم


🔹 با طرحی ساده، تاثیری بلندمدت به‌جای بگذارید.


طراحی ساده برند باعث می‌شود تا شما تاثیر سریعی روی ذهن مخاطب گذاشته و در حافظه‌اش نقش ببندید. 


▫️پرسشی که باید از خودتان بپرسید این است که می‌خواهید طرح شما در

مورد کسب‌وکارتان به مخاطب چه بگوید؟ 


▫️می‌خواهید مردم چه حسی داشته باشند؟ 

▫️انتظار دارید چه عواطفی را برانگیزد؟


▫️برند باید باعث انعکاس همان چیزی شود که در مراحل گوناگون کسب‌وکار ازجمله فروش، خدمات و بسته‌بندی و ... اتفاق می‌افتد.


▫️طرح‌ها باید این پیام را در تمامی تعاملاتی که با مردم دارند، چه به‌صورت آنلاین و چه چاپی و رودررو، منتقل کنند.


▫️مهم‌ترین ایده‌ای که در پس سادگی طرح وجود دارد این است که مردم باید ظرف چند ثانیه شکل ظاهری آن را به خاطر بسپارند. 


▫️اگر طرح پیچیده باشد اکثریت مردم برای نگاه کردن آن خود را به‌زحمت نمی‌اندازند.


ادامه دارد...


♻️ مدیریت بازاریابی و فروش 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۲۲
مهدی آتش فشان رامشه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی