اهمیت طراحی ساده در بازاریابی برند. قسمت پنجم
#برند
#برندسازی
#بازاریابی
👈 اهمیت طراحی ساده در بازاریابی برند
🔹 قسمت پنجم
🔹 شناخت آنی برند
آنچه که تمامی شرکتهای در حال رشد برایش تلاش میکنند شناخته شدن برندشان است.
▫️امروزه بهترین طرحها سادهترینها هستند، یعنی همانهایی که بلافاصله با یک نگاه شناخته میشوند و جلب توجه میکنند.
▫️هدف لوگو این است که بلافاصله برند شما را هر چه سادهتر و بهتر در ذهن افراد مجسم کند.
▫️طراحی پیچیده به همراه اطلاعات غیرضروری به خاطر سپاری برند را برای مخاطبان دشوار میسازد.
▫️گاهی تن رنگ منحصربهفرد کافی است تا طرح خاصی قابل شناسایی شود.
▫️حتی ترکیبی از رنگها و شکلهای مختلف عجیب و غریب یا فقط شکلی خلاقانه که به فکر دیگران نرسیده میتواند بهیادماندنی شود.
🔹 مزایای روانشناختی طرحهای ساده
طرحهای ساده علاوه بر اینکه بهراحتی دیده میشوند فواید دیگری هم دارند که اهمیت آنها را دوچندان میکند.
▫️ما انسانها عمدتا موجوداتی بصری هستیم، یعنی عکسالعملهایمان بیشتر بر اساس آن چیزی است که میبینیم.
▫️دیدن طرحهای ساده در مقایسه با طرحهای پیچیده، واکنشهای روانشناختی کاملا متفاوتی را در ما ایجاد میکند.
ادامه دارد...
♻️ مدیریت بازاریابی و فروش
🆔 @modirbazar96