اصفهان بازاریاب

جدیدترین مطالب بازاریابی

جدیدترین مطالب بازاریابی

بایگانی

احساسات مشتریان مهم‌اند. 🔹قسمت دوم

پنجشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۷، ۰۶:۱۸ ب.ظ

#فروش_موفق 

#احساسات_مشتری 


👈 احساسات مشتریان مهم‌اند. 


🔹قسمت دوم


▫️بعد دوم به سطح مداخله (زمان صرف شده) مربوط می‌شود. 


▪️خرید لامپ یا نان به معنی سطح اندک مداخله است، در حالی که در مورد خانه جدید یا خودروی خانوادگی این‌طور نیست. 


▪️وقتی که این دو بعد در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند، یک شبکه ایجاد می‌شود که از آن به‌عنوان شبکه روسیتر- پرسی نام برده می‌شود.


▪️یک مطالعه پژوهشی وسیع که مشتریانی را از سراسر جهان در برمی‌گرفت برای ایجاد جامعه آماری شبکه از محصولات و خدمات متفاوت استفاده شد. 


▪️از پاسخگویان خواسته شد تا محصولات و خدمات را براساس سطح مداخله و اینکه انگیزه آنها به هنگام خرید هیجانی یا منطقی بوده، رده‌بندی کنند.


▪️نتایج اطلاعات زیادی را در مورد تبلیغات مناسب و رویکردهای بازاریابی برای هرگونه محصول فراهم کردند. 


▪️برای مثال، آگهی‌های متعارف برای پاک‌کننده‌ها و عطر را مقایسه کنید، در مورد پاک‌کننده‌ها آگهی‌ها معمولا سریع، تاکیدی و مستقیم (hard-hitting) و براساس ارائه شواهد هستند. 


▪️پاک‌کننده محصولی است که به‌طور منطقی و با صرف زمان (مداخله) کم خریداری می‌شود. 


▪️باعث تعجب نیست که بیشتر مردم حاضر نیستند وقت زیادی را صرف تماشا یا توجه به چنین آگهی‌هایی بکنند. 


▪️بازاریابی برای عطر (زمان و مداخله زیاد، خرید هیجانی) کاملا متفاوت است و به مقدار فراوانی به تخیلات و تصویرسازی وابسته است تا به استدلال کلامی.


ادامه دارد...


مدیریت بازاریابی و فروش 

🆔 @modirbazar96

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۲۶
مهدی آتش فشان رامشه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی