اصفهان بازاریاب

جدیدترین مطالب بازاریابی

جدیدترین مطالب بازاریابی

بایگانی

احساسات مشتریان مهم‌اند. 🔹قسمت سوم

جمعه, ۲۷ مهر ۱۳۹۷، ۰۷:۰۲ ب.ظ

#فروش_موفق 

#احساسات_مشتری 


👈 احساسات مشتریان مهم‌اند. 


🔹قسمت سوم


🔹 با در نظر گرفتن تاثیری که احساسات مشتری بر خرید کالا دارد، افرادی که مشغول مطالعات بخش‌بندی هستند باید توجه ویژه‌ای به این موضوع کنند. 


▫️اگرچه فکر کردن به این موضوع در ارتباط با بازارهای مصرفی آسان‌تر به نظر می‌رسد؛ ولی احساسات در بازارهای بنگاه به بنگاه (B۲B) هم مهم هستند. 


▫️در واقع، مرکز خرید (گروهی از افراد که مسوولیت خرید را در سازمان به‌عهده دارند.) از افرادی تشکیل شده که هریک دغدغه‌ها، انگیزه‌ها، نیازها و معیارهای تصمیم‌گیری متفاوتی دارند، چه به‌صورت انفرادی یا به‌صورت گروهی، این مراکز خرید نگرشی (مربوط به احساسات) نسبت به کالاها یا برندهای موجود دارند. 


▫️این نگرش‌ها هستند که تصمیم‌گیری فعلی و آتی آنها را شکل می‌دهند.


🔹 فرآیند خرید

با کمال تعجب فرآیند خریدی که مصرف‌کنندگان یا بنگاه‌ها به کار می‌گیرند، اغلب به خوبی شناخته شده نیستند. 


▪️درک «چگونگی» خرید حیاتی است؛ زیرا مکانیزم‌های خرید اغلب با KCVها ارتباط دارند. 


▪️فهم جزئیات فرآیند خرید به سازمان‌ها کمک می‌کند تا برنامه‌های بازاریابی منطبق با مشتریان هدف را توسعه دهند و با اثربخشی بیشتری بر تصمیمات خرید تاثیر بگذارند.


ادامه دارد...


مدیریت بازاریابی و فروش 

🆔 @modirbazar96

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۲۷
مهدی آتش فشان رامشه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی