اصفهان بازاریاب

جدیدترین مطالب بازاریابی

جدیدترین مطالب بازاریابی

بایگانی

۷ درس «اهمیت به مشتری» از جف بزوس 🔹 قسمت ششم

دوشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۷، ۰۹:۰۱ ب.ظ

#مشتری 

#مشتری_مداری 


👈 ۷ درس «اهمیت به مشتری» از جف بزوس


🔹 قسمت ششم 


۶ - برای خلق یک شرکت « مشتری محور» بکوشید.


«اگر بتوانیم همه چیز را طوری بچینیم که علایق و خواسته های ما با مشتریان در یک ردیف قرار بگیرند، در بلند مدت هم برای مشتریان و هم برای ما خیلی خوب جواب خواهد داد.»


🔹 نکته مهمی که باید به آن اشاره کرد این است که چرا آمازون در هر فصل از سال، میلیاردها دلار درآمد دارد؟ 


🔹 راز موفقیت آمازون در توانایی بزوس در خلق یک شرکت مشتری محور است. 


🔹 تمام بخش های سازمانی آمازون بر اساس اطلاعاتی فعالیت می‌کنند که از تجربیات خوب و بد مشتریان مشتق شده است. 


🔹 این امر به شرکت اجازه می دهد تا ریسک بیشتری کند، دست به نوآوری بزند و تصمیمات سختی بگیرد زیرا شواهد محکمی در دست دارد و می داند چه چیزی برای مشتری بهترین است و در آخر چه چیزی برای شرکت بهترین است. 


🔹 بزوس در مصاحبه‌ای  با مجله فوربز گفت: «ما بر باورها و انتظارات تمرکز نمی‌کنیم، ما بر آن چیزی که برای مشتریان خوب است تمرکز می کنیم.»


ادامه دارد...


♻️ مدیریت بازاریابی و فروش 

🆔 @modirbazar96

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۲۸
مهدی آتش فشان رامشه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی