مزایای بازاریابی دهان به دهان و باشگاه مشتریان 🔹 قسمت دهم
#بازاریابی
#بازاریابی_دهان_به_دهان
#باشگاه_مشتریان
👈 مزایای بازاریابی دهان به دهان و باشگاه مشتریان
🔹 قسمت دهم
🔹 شناخت مشتریان
این بحث به مشتریان شما، به ویژه راجع به آگاهی از آنچه که میدانید، آنچه که نمیدانید و اینکه چگونه شکافها را پر کنید صحبت میکند.
▫️کانون توجه این تحقیق، بازار و مشتریان شماست.
▫️این اطلاعات به منظور کشف نحوه استفاده بهتر از بازاریابی دهانبهدهان و توسعه باشگاه مشتریان میباشد.
▫️در شروع بحث، اطلاعات اساسی مورد نیاز را بررسی میکنیم، سپس با گفتگویی درباره جمعیتشناسی پیش خواهیم رفت.
▫️در نهایت، روش بررسی و استفاده از این اطلاعات را به شما نشان خواهیم داد تا با بخشبندی مشتریان، آنها را به مرحله بعدی ببرید.
▪️تعریف محیط کسبوکار از لحاظ مکانی و پستی
▫️آیا میدانید مشتریان شما چه کسانی هستند؟
▫️البته که میدانید، وقتی دائماً از مغازۀ شما خرید میکنند آنها را میبینید.
▫️اما تا چه حدّ آنها را میشناسید؟ درباره آنها چه میدانید؟ آیا میدانید کجا زندگی میکنند؟ آیا اغلب به فروشگاه شما سر میزنند؟ در فروشگاه شما از چه چیز بیشتر خوششان میآید؟ از چه چیز خوششان نمیآید؟
▫️مهمتر از همه اینکه درباره فروشگاه شما به دیگران چه میگویند؟
▫️داشتن دانش کلّی و جامع از مشتریانتان، چه در داخل فروشگاه و چه در بیرون، در یادگیری نحوه ایجاد باشگاهی از مشتریان وفادار نقش به سزایی دارد.
▫️بایستی زیاد بدانیم، اما آن قدر هم مشکل نیست که به نظر میرسد.
▫️برای نمونه، اطلاعات اساسی که نیاز داریم عبارتند از: کدپستی محل زندگی آنها، تعداد دفعات خریدشان، چیزهایی که اغلب اوقات میخرند و اینکه در فروشگاه شما از چه چیز زیاد خوششان میآید.
▫️ما روش گردآوری و استفاده از این اطلاعات را به شما نشان خواهیم داد
ادامه دارد...
☑️ گروه تخصصی بازار برتر
آموزش تخصصی بازاریابی، تبلیغات و فروش
🆔 @bazarbartar_95