اصفهان بازاریاب

جدیدترین مطالب بازاریابی

جدیدترین مطالب بازاریابی

بایگانی

بازاریابی هتلداری و توریسم 🔹 قسمت دوم

پنجشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۷، ۰۵:۰۲ ب.ظ

 #بازاریابی 

#بازاریابی_هتل

#بازاریابی_توریسم


👈 بازاریابی هتلداری و توریسم


🔹 قسمت دوم


🔹 برای مثال ، مکدونالدز (McDonald’s) محصولش غذای آماده می‌باشد، آنها با بکارگیری ترکیبات کیفی و محصولات توسعه یافته، کالایی را تولید می‌کنند که مردم بتوانند با قیمت مورد انتظار خود بخرند. 


🔹 بیشتر مردم بیش از پانزده دقیقه برای رفتن به مکدونالد صرف نمی‌کنند. 


🔹طبق بخشی از برنامه توزیع ، مکدونالد باید رستورانهایی داشته باشد که براحتی در بازار های هدف آن واقع شوند.


🔹 نهایتا مکدونالد به بخشهای مختلف بازار مرتبط است و واحدهای بسیار را در سطح شهر دارد و این به مکدونالد این اجازه را می‌دهد که از رسانه ملی همچون تلویزیون، استفاده موثر نماید.


🔹 آمیخته بازاریابی باید ترکیبی از عواملی باشد که بتوانند بسته کالا و خدمات موثر برای بازار هدف را خلق کنند. 


🔹 بعضی از منتقدان احساس می‌کنند که ساختار 4p بعضی فعالیتهای مهم ویژه را حذف یا کمتر مورد توجه قرار داد.


🔹 اگر بازاریان بخوبی نیازهای مشتریان را تشخیص دهند محصول خوبی تولید، قیمت گذاری، توزیع و ترویج خواهندکرد. 


ادامه دارد...


 ☑️ گروه تخصصی بازار برتر 

آموزش تخصصی بازاریابی، تبلیغات و فروش 

🆔 @bazarbartar_95

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۱۵
مهدی آتش فشان رامشه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی