بازاریابی هتلداری و توریسم 🔹 قسمت دوم
#بازاریابی
#بازاریابی_هتل
#بازاریابی_توریسم
👈 بازاریابی هتلداری و توریسم
🔹 قسمت دوم
🔹 برای مثال ، مکدونالدز (McDonald’s) محصولش غذای آماده میباشد، آنها با بکارگیری ترکیبات کیفی و محصولات توسعه یافته، کالایی را تولید میکنند که مردم بتوانند با قیمت مورد انتظار خود بخرند.
🔹 بیشتر مردم بیش از پانزده دقیقه برای رفتن به مکدونالد صرف نمیکنند.
🔹طبق بخشی از برنامه توزیع ، مکدونالد باید رستورانهایی داشته باشد که براحتی در بازار های هدف آن واقع شوند.
🔹 نهایتا مکدونالد به بخشهای مختلف بازار مرتبط است و واحدهای بسیار را در سطح شهر دارد و این به مکدونالد این اجازه را میدهد که از رسانه ملی همچون تلویزیون، استفاده موثر نماید.
🔹 آمیخته بازاریابی باید ترکیبی از عواملی باشد که بتوانند بسته کالا و خدمات موثر برای بازار هدف را خلق کنند.
🔹 بعضی از منتقدان احساس میکنند که ساختار 4p بعضی فعالیتهای مهم ویژه را حذف یا کمتر مورد توجه قرار داد.
🔹 اگر بازاریان بخوبی نیازهای مشتریان را تشخیص دهند محصول خوبی تولید، قیمت گذاری، توزیع و ترویج خواهندکرد.
ادامه دارد...
☑️ گروه تخصصی بازار برتر
آموزش تخصصی بازاریابی، تبلیغات و فروش
🆔 @bazarbartar_95