اصفهان بازاریاب

جدیدترین مطالب بازاریابی

جدیدترین مطالب بازاریابی

بایگانی

#بازاریابی 

#بازاریابی_دهان_به_دهان

#باشگاه_مشتریان 


👈 مزایای بازاریابی دهان به دهان و باشگاه مشتریان


🔹 قسمت سیزدهم


🔹 قانون جذب خرده‌فروشی


قانون جذب خرده‌فروشی بیان‌گر این است که مردم جهت خرید به مکان‌های بزرگ جذب می‌شوند، اما زمان و مسافتی که بایستی طی کنند تمایل آن‌ها برای خرید از یک فروشگاه خاص را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد. 


▫️برای مثال، هرچند شما از کتاب‌ فروشی جدید در آن طرف شهر خوش‌تان بیاید، اما همان‌قدر هم خوش‌تان می‌آید که از کتاب‌فروشی نزدیک خانه‌تان خرید کنید.


▫️این حقیقت زندگی است که مردم همیشه سعی می‌کنند تا جایی که ممکن باشد مسافت‌های کوتاه‌تر را طی خواهند کرد.


▫️در هر حال، شاید هم بخواهند از مکان‌هایی بیشتر خرید کنند که اجناس زیادی برای خرید وجود داشته باشد. 


▫️تراکم جمعیت در موقعیت کسب‌وکار نیز درخرید از فروشگاه شما موثر خواهد بود.


▫️هرچه تعداد افرادی که در این موقعیت زندگی می‌کنند بیشتر باشد، زنگ نعمت و روزی در اطراف فروشگاه شما محکم‌تر به صدا در می‌آید. 


▫️این قانون مفهومی کلی از موقعیت‌های تجاری اجتماعی و میزان تقریبی از موقعیت تجاری محلی فروشگاه شما را ارائه می‌دهد، اما الگوهای خرید تک‌تک افراد را درنظر نمی‌گیرد.


▫️در این حالت، شیوه بعدی که نشانی پستی است، قابل استفاده می‌شود. 


ادامه دارد...


 ☑️ گروه تخصصی بازار برتر 

آموزش تخصصی بازاریابی، تبلیغات و فروش 

🆔 @bazarbartar_95

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۱۵
مهدی آتش فشان رامشه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی