مزایای بازاریابی دهان به دهان و باشگاه مشتریان 🔹 قسمت سیزدهم
#بازاریابی
#بازاریابی_دهان_به_دهان
#باشگاه_مشتریان
👈 مزایای بازاریابی دهان به دهان و باشگاه مشتریان
🔹 قسمت سیزدهم
🔹 قانون جذب خردهفروشی
قانون جذب خردهفروشی بیانگر این است که مردم جهت خرید به مکانهای بزرگ جذب میشوند، اما زمان و مسافتی که بایستی طی کنند تمایل آنها برای خرید از یک فروشگاه خاص را تحتتاثیر قرار میدهد.
▫️برای مثال، هرچند شما از کتاب فروشی جدید در آن طرف شهر خوشتان بیاید، اما همانقدر هم خوشتان میآید که از کتابفروشی نزدیک خانهتان خرید کنید.
▫️این حقیقت زندگی است که مردم همیشه سعی میکنند تا جایی که ممکن باشد مسافتهای کوتاهتر را طی خواهند کرد.
▫️در هر حال، شاید هم بخواهند از مکانهایی بیشتر خرید کنند که اجناس زیادی برای خرید وجود داشته باشد.
▫️تراکم جمعیت در موقعیت کسبوکار نیز درخرید از فروشگاه شما موثر خواهد بود.
▫️هرچه تعداد افرادی که در این موقعیت زندگی میکنند بیشتر باشد، زنگ نعمت و روزی در اطراف فروشگاه شما محکمتر به صدا در میآید.
▫️این قانون مفهومی کلی از موقعیتهای تجاری اجتماعی و میزان تقریبی از موقعیت تجاری محلی فروشگاه شما را ارائه میدهد، اما الگوهای خرید تکتک افراد را درنظر نمیگیرد.
▫️در این حالت، شیوه بعدی که نشانی پستی است، قابل استفاده میشود.
ادامه دارد...
☑️ گروه تخصصی بازار برتر
آموزش تخصصی بازاریابی، تبلیغات و فروش
🆔 @bazarbartar_95